Fringe Hakkında Yorumlarım #İzliyorum

Fringe Hakkında Yorumlarım
#İzliyorum

Öncelikle merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere Fringe dizisi hakkında spoiller vermeden dizi hakkında düşüncelerimi dile getireceğim. Öncelikle şunu söylemek isterim neden daha önce izlemedim! Keşke daha önce izleseydim dediğim bir dizidir.

Dizinin konusu kısaca paralel evrenler ile ilgili bir bilim-kurgu dizisidir.

İlk bölümün başları bana biraz sıkıcı gelmişti. Daha sonra dizi kendini izletmeyi başarıyor diye bilirim. İşsizliktenmidir bilemiyorum 3 Günde ilk sezonu bitirdim. Şuan bu yazıyı yazdığımda 2. sezona başlamış bulunuyorum. Bildiğim kadarıyla dizi toplam 5 sezondan oluşuyor. Toplamda 100 bölümlük bir dizi. Yani izlemeye doyamayacağınız bir bilim-kurgu dizisi.

Ben diziyi gayet başarılı buldum. Enfes bir dizi diyebilirim. Bence kaçırmamanız gereken diziler listesine girmesi gereken bir dizi. Bu yazım bu kadardı iyi günler dilerim :)


#Bitti
İzleyin abi izleyin. İzleyin, İzlettirin. 😂😂

You Might Also Like

0 yorum